måndag 18 april 2011

För mycket respekt för ellos?

Om någon sagt till mig innan match att vi skulle få 1 pinne från denna match hade jag varit nöjd men som matchen artade sig så är jag besviken.
Vi spelar fantastiskt och skapar massor. Vid 2-0 så va jag säker på 3 poäng.
Efter andra målet rasar vårt spel helt och hållet och jag blir besviken när jag ser hur vissa spelare tror att matchen är vunnen och slarvar i uppspelsfasen. Ska vi vinna matcher mot motstånd likt ellos så måste vi kunna spela 90 min, idag fick vi 2 mål på de 40 vi spelade OK.

Dagens frågetecken

Har mitt Nissenegg gått över styr eller ligger det något i att han spelar långt sämre än en startplats i AIK?

Är en anfallare bra enbart baserat på mål och målpass eller var Obolo bäst för hans förmåga att mörda motståndarnas förmåga i uppspelsfasen?

Måste man ha långt hår och se gay ut för att få spela i ellos?

Ellos kommer efter AIK efter omgång 30?

Orkar inte skriva motivering till betygen, ta det för vad det är.

Betygskala 1-10
1 - Under all kritik                                     6- Stabil
2 - Sämre än Clecio                                  7- Bra
3 - Sämre än Svante Samuelsson               8- Mycket bra
4 - Bänken nästa match                             9-Landslagsklass
5 - Godkänt                                              10- Värdlsklass
Ivan Turina 6
 
Martin Lorentzson 3
Niklas Backman 5
 
Alexander Milosevic 4
 
Nisse Johansson 3

Daniel Tjernström 7
 
RÅP 5

Martin Mutumba 5

Viktor Lundberg 5
 
Ibrahim Bangura 7
 
Mohamed Bangura 8
 
Kevin Walker (IN 72) 4

Kenny Pavey (IN 72) 5
 
Daniel Gustavsson (IN 86)
 
PS. En kille bad mig skriva vad jag tycker på Gnagarforum istället, han missade att folk inte gillar mina åsikter och då gör jag valet lätt. Håller ni med eller tycker att det är intressant att läsa vad jag tycker så öppna bloggen och läs. Gör ni det inte, respekt men ge fan i att läsa.
 
Avdelning. DDaAaaÖÖö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar