lördag 9 april 2011

Då kör vi igång,

I ett försök att få ur mig all skit som ligger och gnager så testar jag detta.
Jag kommer inte att vara offentlig, detta är ingen jävla blogg som ska handla om vad jag handlar för skor eller vad jag åt för lunch. fuck that.
Mitt mål är att väcka en tanke eller sju, kanske få någon att våga skaffa egna åsikter och sluta låta media bestämma över era hjärnor.
Det kommer säker förekomma en hel del felstavningar och särskrivning, detta då jag ska försöka skriva när ilskan är som störst och irritationen tar över mina fingrar totalt.

Det ni kan få veta om mig, jag är 28-37 år boende i en av Stockholms förorter och min klubb tillhörighet är AIK. Jag kör en tråkig jävla bil och har chipstuttar perfekt anpassade till min svullna buk och urblekta fula shortor,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar